مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 03:072022-06-03سياسي

تجمع علمای مسلمان لبنان: انقلاب امام(ره) گام بزرگ در نابودی رژیم صهیونیستی بود


تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و رهبری جبهه مقاومت از سوی ایران گام بزرگی در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)  تاکید کرد، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران توانست یک کشور اسلامی را بنا کند که همگام با توسعه جهانی پیشرفت کند و در بسیاری از زمینه های فناوری در خط مقدم کشورها قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به تلاش امام خمینی برای گسترش مفهوم اسلامی اصیل محمدی در برابر اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی امروز همان  اسلام تکفیری است.

این نهاد با بیان اینکه امام خمینی وحدت اسلامی را تنها راه مقابله با تجزیه امت اسلامی می دانست، گفت: معرفی فاصله یک هفته ای بین دو تاریخی که اهل تسنن و شیعیان درباره ولادت حضرت رسول اکرم(ص) روایت کرده اند، مهم ترین کاری بود که امام خمینی برای وحدت امت اسلامی انجام داد تا نشان دهد اختلاف مذاهب به معنای اختلاف در دین نیست.

دین خدا، اسلام و نه چیز دیگری است.

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین گفت که امام خمینی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را خطری بزرگ برای امت می خواند و تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع علمای مسلمان لبنان: انقلاب امام(ره) گام بزرگ در نابودی رژیم صهیونیستی بود

تجمع علمای مسلمان لبنان: انقلاب امام(ره) گام بزرگ در نابودی رژیم صهیونیستی بود