مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 07:222022-06-04بين الملل

اروپا جنگ اقتصادی همه جانبه علیه روسیه آغاز کرده است


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که بروکسل آشکارا جنگ تجاری و اقتصادی همه جانبه را علیه مسکو آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه معتقد است که اتحادیه اروپا به جای مقصر دانستن روسیه برای بحران غذایی، باید در رویکردهای خود در سیاست های اقتصاد کلان، مالی، تجاری، انرژی و کشاورزی و صنعتی به ضرر موقعیت کشورهای در حال توسعه تجدید نظر کند.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: اتحادیه اروپا باید به جای اتهامات بی اساس، با اشتباهات سیستمی خود در سیاست های کلان اقتصادی، مالی، تجاری، انرژی و کشاورزی و صنعتی برخورد کند و از انحراف جریان های تجاری به ضرر کشورهای در حال توسعه دست بردارد و همچنین از رویه تحریم های یکجانبه چشم پوشی کند، چون این اقدامات محدودکننده با هنجارهای حقوق بین الملل در تضاد است.

این وزارتخانه افزود که بروکسل آشکارا یک جنگ تجاری و اقتصادی همه جانبه علیه روسیه آغاز کرده و این واقعیت را نادیده گرفت که این کشور یکی از کشورهای عمده و پیشرو جهان در تأمین محصولات اساسی کشاورزی، گندم، جو، آفتابگردان، کودهای معدنی و محصولات علوفه ای است.

وزارت خارجه روسیه همچنین افزود: تحریم های اتحادیه اروپا، تأمین انرژی در بازارهای جهانی را بی ثبات می کند و بروکسل بدون توجه به منافع جامعه بین المللی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا جنگ اقتصادی همه جانبه علیه روسیه آغاز کرده است

اروپا جنگ اقتصادی همه جانبه علیه روسیه آغاز کرده است