مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-04سياسي

دار الافتاء عراق: امام خمینی(ره) مانع تفرقه بین امت اسلامی شد


سخنگوی دار الافتاء عراق تاکید کرد، وحدت بین امت اسلامی و ایجاد نسلی مجهز به دانش برای مقابله با توطئه دشمنان از مهم ترین آرمان های انقلاب امام خمینی(ره) بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عامر البیاتی سخنگوی رسمی دار الافتاء عراق در گفت وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه رویکرد امام خمینی (ره) تأثیر زیادی در تاریخ جهان گذاشته است، گفت:  امام خمینی در حیات همه امت اسلامی از شرق تا غرب تاثیر داشته است.

او افزود: هر کسی که خواهان دیدن حق است، تاثیر انقلاب اسلامی ایران را می بیند که این تاثیر محدود به ملت ایران نیست بلکه همه امت اسلامی از انقلاب امام متاثر شدند و همچنین بر تاریخ امت اثر گذار بوده است.

البیاتی با بیان این مطلب افزود: امام توانست امت اسلامی را منبع بزرگ علم قرار دهد و ظالمان را در هر کجا که هستند و هر کجا که می روند با علم و حقیقت ضربه بزند.

البیاتی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی(ره) از تعصب مذهبی فاصله دارد، تاکید کرد: می توان گفت انقلاب امام خمینی، انقلابی است که به دور از تعصب مذهبی و فرقه گرایی مرزها را درنوردیده و تجربه بزرگی از تجربه های مسلمانان برای مبارزه با جهل و نادانی است  و ان شا الله که پیروان و شاگردانش که در مکتب او آموخته اند بتوانند الگویی برای جوامع خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دار الافتاء عراق: امام خمینی(ره) مانع تفرقه بین امت اسلامی شد

دار الافتاء عراق: امام خمینی(ره) مانع تفرقه بین امت اسلامی شد