مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-04سياسي

امام خمینی با تغییر موازنه قوا، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش مقاومتی عراق در پیامی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به امت اسلام، - امام خمینی با تغییر موازنه قوا، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شد دبیرکل نجباء عراق سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به امت اسلامی تسلیت گفت و اعلام کرد: امام خمینی با تغییر موازنه قوا، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش مقاومتی عراق در پیامی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به امت اسلام، مراجع عظام تقلید و همه نیرو های انقلابی جهان تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، شیخ اکرم الکعبی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران را بزرگمردی توصیف کرد که یک ملت را تغییر داد و با تغییر موازنه قوا، زمینه ساز ظهور مقدس امام زمان (عج) شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه عمر امام خمینی در حمایت از حق و دفع ظلم از مستضعفین سپری شد، خطاب به رهبر فقید جمهوری اسلامی نوشت: خداوند را گواه می گیریم که در همان مسیر شما که سرمشق عزت و کرامت بوده و نهایت سربلندی در دنیا و آخرت است، گام برمی داریم.

این درحالی است که پیشتر زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با صدور پیامی اعلام کرده بود: امام خمینی (ره) اسوه بزرگ تاریخ سازان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی با تغییر موازنه قوا، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شد

امام خمینی با تغییر موازنه قوا، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شد