مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-04پزشكي

وزارت بهداشت چه زمانی پایان کرونا را اعلام می کند؟


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تغییر شیوه نامه های بهداشتی را منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا دانست و اظهار کرد: از هموطنان خواهش می کنم همچنان به واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه دهند تا از طریق ستاد ملی کرونا نسبت به ارزیابی شرایط .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر یونس پناهی، درحاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم تبریز، با اشاره به آخرین وضعیت همه گیری کرونا در سطح کشور گفت: با رعایت شیوه نامه ها و همکاری مردم در بحث واکسیناسیون، توانستیم کرونا را کنترل کرده و مرگ و میر را به صفر برسانیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تغییر شیوه نامه های بهداشتی را منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا دانست و اظهار کرد: از هموطنان خواهش می کنم همچنان به واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه دهند تا از طریق ستاد ملی کرونا نسبت به ارزیابی شرایط و بررسی مدل کرونا پرداخته شود تا ببینیم مدل اپیدمیولوژی کرونا به چه شرایطی رسیده است؛ که بتوانیم بگوییم از ایپدمی گذر کرده و به آندمی رسیده ایم .

وی ادامه داد: تغییرات در شیوه نامه های بهداشتی باید توسط ستاد کرونا صورت گیرد و مردم منتظر تصمیم نهایی ستاد ملی کرونا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت چه زمانی پایان کرونا را اعلام می کند؟

وزارت بهداشت چه زمانی پایان کرونا را اعلام می کند؟