مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-04اجتماعي

اخذ شهریه در مدارس دولتی بوشهر ممنوع است


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس در موقع ثبت نام دانش آموز، فقط حق دریافت مبلغ کتاب و بیمه دارند و دریافت وجوه تحت هر عنوان دیگری ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی از 8 خرداد شروع شده و تا پایان مرداد سال جاری ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تکریم ارباب رجوع و نصیب برابر آموزشی از اولویت های آموزش و پرورش استان در ثبت نام دانش آموز است.

وی تاکید کرد: مدارس در زمان ثبت نام فقط حق دریافت هزینه کتاب و بیمه را دارند  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: ثبت نام در مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و نمونه از طریق سامانه های ویژه این مدارس انجام می شود.

موحدی با بیان اینکه آیا پایگاه های سنجش بدو ورود از اوایل تیرماه فعالیت خود را شروع می کنند، خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی پس از مراجعه دانش آموز به پایگاه های سنجش بدو ورود و اخذ تاییدیه از این پایگاه ها، قطعی است.

وی عنوان کرد: ثبت نام میان پایه ها بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سامانه سیدا توسط مدیر مدرسه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ شهریه در مدارس دولتی بوشهر ممنوع است

اخذ شهریه در مدارس دولتی بوشهر ممنوع است