مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-04اقتصادي

دست رد جوانان ایرانی به خریداران زهر عقرب خارجی/احیای یک عقرب در حال انقراض!


یک شرکت اوکراینی به آنها پیشنهاد خرید زهر عقرب را می دهد، اما آنها به خاطر ضربه نزدن به بازار کشور، به دلیل اینکه این زهر به صورت دارو هایی با قیمت بسیار بالا به کشور بر می گردد و ضربه زیادی به اقتصاد کشور وارد می کند حاضر به فروش زهر با قیمت خوب هم نمی شوند.

- خبرگزاری فارس، گروه استان ها: عصر روز جمعه است، در راه گزارش جدید هستم، هیچ ذهنیتی از مکانی که برای گزارش خواهیم رفت ندارم، در طول راه ضرب المثل از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه می برد را در ذهنم مرور می کنم، به فکر فرو می روم، یعنی عقرب حتی از مار هم خطرناک تر است؟ چقدر هراس آور است، حتی فکر کردن به آن هم تن آدم را می لرزاند،سعی می کنم از این افکار بیرون بیایم و خودم را مشغول موضوع دیگری بکنم.

پس از طی مسیری باید وارد یک جاده فرعی شویم، در همان ابتدای جاده یک باغی که یک خانه باغ هم دارد، بلافاصله پس از رسیدن دو جوان به استقبالمان می آیند.

داخل خانه باغ می شویم، پس از راهنمایی میزبان وارد اتاقی می شویم که در آن جعبه های کوچکی کنار هم چیده شده است کنجکاوم که داخل جعبه ها چه چیزی است، یکی از همان میزبانان جوان در جعبه را باز می کند، ناگهان چند عقرب دم های خود را بالا می اورند، عرق سردی روی پیشانی ام می نشیند، چند قدم عقب تر می روم و از میزبان می پرسم؛ همه این جعبه ها پر از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد جوانان ایرانی به خریداران زهر عقرب خارجی/احیای یک عقرب در حال انقراض!

دست رد جوانان ایرانی به خریداران زهر عقرب خارجی/احیای یک عقرب در حال انقراض!