مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-04سياسي

جراحی اقتصادی دولت هوشمندانه بود


اقدام بسیار هوشمندانه و جراحی بزرگ اقتصادی توسط دولت انجام شد و دشمن گفته اگر این اقدام دولت موفق باشد ما دیگر هرگز موفق نخواهیم شد بلایی سر جمهوری اسلامی ایران بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی شهر ایلام گفت: از این اهتمام و شور همراه با شعور اخوت، برادری و تعامل مسئولین کنار همدیگر و مردم کنار مسئولین در استان ایلام باید شکرگزار بود؛ بعد از 33 سال از ارتحال امام این یک میراث، معنوی و ارزشمند است.

وی افزود: امام تفاوت هایی با دیگر علما داشت هنر امام این بود در این پیک جمعیتی که نیاز به یک خروجی و ورودی داشت یک معبر جدید باز و یک دریچه امید بخش جدید را آغازگر شد و درب های بسته را گشود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه ولایت در عصر غیبت حضرت حجت روایت ابی خدیجه، مقبوله عمر بن حنظله و این همه اسناد ولایت فقیه معطل مانده بود که امام این درب بزرگ را به روی مردم که پشت درب بسته مانده بودند باز کرد.

وی ادامه داد: امام حرکتی را آغاز کرد که بعد از حکومت و امامت 255 ساله ائمه معصومین چنین اتفاقی در تاریخ 1400 ساله جهان اسلام تشیع رخ نداده بود و در نوع خودش بی نظیر بود حکومت های مختلفی در قرن چهارم و پنجم وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی اقتصادی دولت هوشمندانه بود

جراحی اقتصادی دولت هوشمندانه بود