مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-04سياسي

نماینده مردم سنندج: رییس جمهور به کردستان سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با مردم باباریز سنندج با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رییس جمهور در آینده نزدیک به کردستان سفر می کند که قطعا سفر پرخیر و برکتی خواهد بود.

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته 13 هزار میلیارد تومان منابع بودجه ای در این سفر به استان کردستان اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این بودجه نشان دار و منابع مشخص دارد و وعده روی کاغذ نخواهد بود.

فتحی ادامه داد: اگرچه تا این لحظه سفر رییس جمهور به استان اتفاق نیفتاده است، 2 هزار و 700 میلیارد از این اعتبار به استان واگذار شده که 800 میلیارد آن برای پروژه انتقال آب شرب از سد آزاد به سنندج است.

وی ابراز کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا اواخر تیرماه آب شرب سالم در اختیار مردم شهر سنندج قرار خواهد گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما نباید اقدامات ارزشمند این دولت را هم نادیده گرفت.

فتحی در ادامه گفت: توسعه و آبادانی در هر نقطه ای با تلاش انجام می شود که خودیاری مردم در کنار تلاش جهادی مسؤولان بهترین خروجی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم سنندج: رییس جمهور به کردستان سفر می کند

نماینده مردم سنندج: رییس جمهور به کردستان سفر می کند