مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-04اقتصادي

متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند


رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن می توانند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.

- بهزاد کردلو، رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، در گفت و گو با خبرتنگار فارس در زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، اظهار کرد: طبق اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت متبوع، ثبت نام متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از روز پنج شنبه 12 خرداد ماه از طریق سامانه طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.

mrud.

ir آغاز شده است.

رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: بر این اساس پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال 1401 به مستاجران، ثبت نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 12 خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.

mrud.

ir آغاز شده است.

وی گفت: به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده 4 قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران در سال جاری تا سقف 40 هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک های عامل پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند

متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند