مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-04سياسي

صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه تلاش مجاهدانه وزارت بهداشت و کادر درمان است


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا در حالی است که کشورهای پیشرفته مثل آلمان، آمریکا و غیره آمار فوتی های شان امروز سه رقمی است و این موفقیت نتیجه تلاش مجاهدان وزارت بهداشت و کادر درمان کشورمان است.

- عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور و اعلام این خبر از سوی وزیر بهداشت و درمان گفت: این موفقیت نتیجه تلاش مجدانه کادر درمان کشور است که با جانفشانی های خود جلوی آسیب به ملت را گرفتند.

وی افزود: علاوه بر این دست اندرکاران و افراد و اشخاص فعال در حوزه صنعت با تلاش و جدیت توانستند دستگاه ها و لوازم مورد نیاز برای تولید واکسن و ماسک را به بخش درمان برسانند و شاهد تلاش مجدانه این گروه نیز بودیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: از ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد تلاش شبانه روزی مسئولین وزارت بهداشت و درمان و دولت آقای رییسی برای مهار بیماری کرونا در کشور بودیم که در سایه این تلاش ها نیاز کشور به واکسن چه از طریق واردات و چه از طریق تولید آن در کشور تأمین شد.

 اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: من و همه ملت ایران از زحمات کادر درمان ممنون و متشکر هستیم که با تلاش و مجاهدت خود توانستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه تلاش مجاهدانه وزارت بهداشت و کادر درمان است

صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه تلاش مجاهدانه وزارت بهداشت و کادر درمان است