مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-05ورزشي

باز هم هواپیمایی ترکیش و باز هم دردسر/ کاروان تیم ملی والیبال از پرواز سوم جا ماند


تیم ملی والیبال کشورمان در راه رسیدن به برازیلیا به دلیل تاخیر چند ساعته پرواز ترکیش از پرواز سوم خود جا ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کشورمان که برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل صربستان به بلگراد سفر کرده بود، جمعه شب 13 خرداد ماه برای شرکت در نخستین هفته لیگ ملت های والیبال از بلگراد عازم برازیلیا شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ملی پوشان کشورمان ابتدا عازم استامبول شدند و سپس با پرواز ترکیش، استامبول را به مقصد سائولوپائولو ترک کردند تا پس از پروازی 14 ساعته با فاصله زمانی 4 ساعته با پرواز سائوپائولو به برازیلیا خود را به محل برگزاری این رقابت ها برسانند که به دلیل تاخیر پرواز استامبول به سائوپائولو کاروان والیبال ایران به پرواز سوم خود یعنی سائوپائولو به برازیلیا نرسید.

پس از اعتراض ها و پیگیری امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان به هواپیمایی ترکیش مسئولین این شرکت هواپیمایی قول دادند که با پرواز بعدی تیم ایران را به برزیلیا برسانند.

بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان پس از یک سفر هوایی 14 ساعته و 8 ساعت معطلی در فرودگاه سائوپائولو به سمت برزیلیا محل برگزاری هفته نخست لیگ ملت های والیبال خواهند رفت و  روز چهارشنبه 18 خردادماه ساعت 1:30 بامداد به وقت تهران در نخستین دیدار خود در این رقابت ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم هواپیمایی ترکیش و باز هم دردسر/ کاروان تیم ملی والیبال از پرواز سوم جا ماند

باز هم هواپیمایی ترکیش و باز هم دردسر/ کاروان تیم ملی والیبال از پرواز سوم جا ماند