مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-05سياسي

رسانه ها اجازه تحریف مکتب امام را ندهند/ نقش بارز رسانه ها در جهاد تبیین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عباس محمدیان در ارتباط زنده با خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن 14 خردادماه سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، به دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به فضاسازی جبهه رسانه ای غرب علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز ما در یک جنگ رسانه ای تمام عیار قرار داریم و دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

وی بیان کرد: قدرت تکنولوژی دشمن و شبیخون ها و هجمه های فرهنگی آنها سبب شده که به دستور رهبر انقلاب باید با جهاد تبیین در برابر این هجمه ها ایستادگی کنیم، البته نباید تک بعدی حرکت کرده بلکه باید بصورت آفندی عمل کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور از رسانه ها به عنوان مهمترین رکن جهاد تبیین نام برد و ادامه داد: رسانه ها، خبرنگاران و فعالان مجازی باید با یک قدرت واحد عمل کرده و در برابر جنگ تحریف دشمن، میدان داری کنند.

وی با بیان اینکه در فضای رسانه ای امروز، ضرورت دارد رویکردمان را تغییر داده و آفندی عمل کنیم، گفت: آفند ما زمانی تاثیرگذار است که با قدرت علم و دانش روز همراه باشد.

محمدیان ادامه داد: رسانه تراز انقلاب اسلامی تمدن ساز همان مکتب امام(ره) بوده که دارای صداقت، صراحت و صلابت بوده و بر اساس منش ها و ظرفیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها اجازه تحریف مکتب امام را ندهند/ نقش بارز رسانه ها در جهاد تبیین

رسانه ها اجازه تحریف مکتب امام را ندهند/ نقش بارز رسانه ها در جهاد تبیین