مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-05بين الملل

رمزگشایی از پشت پرده جنجال سازی جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به تازگی در اقدامی تبلیغاتی، پروژه جدیدی را در روند جنجال سازی های گاه و بیگاهِ صهیونیست ها علیه کشورمان، - اقدام اخیر بنت در جنجال سازی علیه مساله هسته ای و طرح ادعا های مختلف علیه ایران، بایستی در بافتِ راهبرد کلان رژیم صهیونیستی علیه ایران و البته موقعیت ضعیف دولت کنونی آمریکا مخصوصا در چهارچوب سیاست هایش در مورد ایران، ادراک شود.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به تازگی در اقدامی تبلیغاتی، پروژه جدیدی را در روند جنجال سازی های گاه و بیگاهِ صهیونیست ها علیه کشورمان، به راه انداخته است.

در این راستا، وی در ویدئویی (در روز سه شنبه 10 خردادماه) از خود که آن را همراه با یک پیام توییتری منتشر کرده بود، مدعیِ سرقت برخی اسناد آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی ایران شد و یک ساعت بعد نیز، در یک پیام توییتری دیگر، لینک دسترسی به اسناد ادعایی را در گوگل درایو، به صورت عمومی منتشر کرد و مدعی شد که به طرح فریبکاریِ ایران دست یافته است.

همه این ها در شرایطی اتفاقی می افتد که اساسا این نخستین مرتبه نیست که صهیونیست ها دست به اقدامات اینچنینی علیه ایران می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از پشت پرده جنجال سازی جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران

رمزگشایی از پشت پرده جنجال سازی جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران