مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-05سياسي

رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت و به طور کامل و دقیق انجام شود و هیچ بهانه ای در تأخیر و یا نقص در اجرای این طرح پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با تأکید بر لزوم اجرای سریع، درست و کامل آزادسازی های حریم و بستر زاینده رود اظهار داشت: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت و به طور کامل و دقیق انجام شود و هیچ بهانه ای در تأخیر و یا نقص در اجرای این طرح پذیرفتنی نیست.

وی افزود: آزادسازی منابع طبیعی از تصرف برخی افراد خاص و قرار دادن این منابع در اختیار همه مردم علاوه بر اجرای قانون، ضرورتی است اجتماعی و مسؤولان باید این تکلیف را با جدیت و احساس مسؤولیت بیشتری به انجام برسانند.

جعفری با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، بیان کرد: در برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع ملی، با داشتن برنامه زمانی مشخص و بدون تبعیض عمل شود تا اقدامات انجام گرفته در این حوزه تحت تأثیر سلایق و روابط افراد خاص، قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود

رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود