مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-05اقتصادي

کاهش خاموشی ها در بوشهر با همکاری صنایع


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: صنایع برای مدیریت مصرف خود با هدف کاهش حداکثری خاموشی مشترکان خانگی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی در جمع مدیران صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر، گفت: مصرف برق واحدهای صنعتی بالاست که باید تلاش کنند در تابستان مصرف خود را با هدف کاهش حداکثری خاموشی برق مشترکان خانگی کاهش دهند.

او افزود: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق در استان از هم اکنون تمام تلاش خود را برای عبور موفق از اوج بار تابستان به کار گرفته است و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شهرک های صنعتی استان هم در این زمینه همکاری خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: یکی از ظرفیت های مهم برای مدیریت اوج بار، حوزه صنعت است که بدون تردید فعالیت آن ها در ساعت های غیر اوج مهم است.

حشمتی گفت: مدیریت مصرف برق باید در اولویت تمامی بخش ها و به ویژه مشترکان خانگی باشد تا بوشهر به عنوان استانی گرمسیری بتواند تابستان را با کمترین چالش ممکن در زمینه تامین برق سپری کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز گفت: این اداره کل برای همراهی با شرکت توزیع نیروی برق استان آماده است، البته فعالیت صنایع از لازمه های اصلی رونق اقتصادی است که باید در کنار مدیریت مصرف برق اهمیت نقش آن در عرصه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خاموشی ها در بوشهر با همکاری صنایع

کاهش خاموشی ها در بوشهر با همکاری صنایع