مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-05حوادث

6 نفر در محورهای مواصلاتی اصفهان در تعطیلات نیمه خرداد جان باختند


6 نفر از تاریخ 11 تا 14 خرداد ماه در محورهای برون شهری استان اصفهان بر اثر تصادف جان باختند.

- اصغر زارع، رییس پلیس راه استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: در تاریخ 11 خرداد ماه با افزایش 67 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان روبه رو بودیم.

وی با بیان اینکه در این ایام محورهای مواصلاتی استان به ویژه شمال استان به واسطه شرکت در مراسم رحلت امام(ره) تردد سنگین تر بود، افزود: در حال حاضر تردد روان است و پیش بینی می شود عصر امروز به دلیل بازگشت مسافران تردد در محورهای مواصلاتی استان سنگین شود.

زارع با توصیه به رانندگان ناوگان عمومی مسافربری گفت: با توجه به مسؤولیت و حساسیت بالای این شغل، از رانندگان خواستاریم که رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند خدمات مطلوبی را برابر سال های قبل به مسافران و زائران ارائه کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با تأکید بر اینکه خواب آلودگی یکی از علت های مهم تصادفات است، بیان کرد: مسافران بازگشت به مقصد را به دقایق آخر موکول نکنند، جاده های غرب و جنوب استان و به ویژه ورودی استان و محدوده نجف آباد-تیران با تراکم ترافیک روبه رو می شویم و به همین دلیل ترددهای درون استان را مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر در محورهای مواصلاتی اصفهان در تعطیلات نیمه خرداد جان باختند

6 نفر در محورهای مواصلاتی اصفهان در تعطیلات نیمه خرداد جان باختند