مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-05فرهنگي

انتقاد نویسنده جیران به تمسخر عادت ماهانه جیران در فجازی: شرم کنید!


تا کی یک زن باید برای یک خرید ساده خجالت بکشد از بقال محله؟ تا کی باید طبیعت خودش را پنهان کند از چشم خویش و بیگانه؟ حالا که ممیزی رضایت داده چرا خود مردم متحیر و متعجب و منتقد شده اند؟ - انتقاد نویسنده جیران به تمسخر عادت ماهانه جیران در فجازی: شرم کنید! تا کی یک زن باید برای یک خرید ساده خجالت بکشد از بقال محله؟ تا کی باید طبیعت خودش را پنهان کند از چشم خویش و بیگانه؟ حالا که ممیزی رضایت داده چرا خود مردم متحیر و متعجب و منتقد شده اند؟ پخش گسترده ویدئویی درباره عادت ماهانه شخصیت جیران در این سریال موجب بروز بحث هایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوقت صبح، بعض از صفحه های زرد مجازی با گذاشتن آهنگ های طنز و شوخی کردن با این سکانس، به نوعی آن را مسخره کردند.

حال احسان جوان نویسنده سریال جیران در متنی نسبت به این مسائل واکنش نشان داده است.

متن نویسنده جیراناو در این باره در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت: صاحبان برخی پیج های سرگرم کننده چرا خیال می کنند از هر چیزی باید سوژه بسازند؟ مخاطب ها -و در این مورد خاص بانوان مخاطب- چرا همراهی می کنند؟ حیرت انگیز است که تو تلاش کنی قدمی در راه عادی سازی برخی کلماتِ بیهوده تابوشده برداری شاید زن های مملکتت در داروخانه و سوپرمارکت بتوانند راحت تر نفس بکشند و محصول مورد نیازشان را بدون این شرم تحمیلی و مسخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نویسنده جیران به تمسخر عادت ماهانه جیران در فجازی: شرم کنید!

انتقاد نویسنده جیران به تمسخر عادت ماهانه جیران در فجازی: شرم کنید!