مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-05اقتصادي

افزایش 40 درصدی تردد مسافران در سال جاری به مازندران


افزایش 40 درصدی تردد مسافران در سال جاری به استان را شاهد بودیم و در ایام تعطیل بر رفت و آمدها افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نصرالله بیگلری ظهر امروز در نشست فصلی رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: افزایش 40 درصدی تردد مسافران در سال جاری به استان را شاهد بودیم و در ایام تعطیل بر رفت و آمدها افزوده می شود.

وی افزود: براساس پیش بینی های لازم این میزان تردد در روزهای جاری افزایش زیادی داشته و تا میزان 20 میلیون سفر را در این ایام تجربه کردیم.

رییس پلیس راهور مازندران تصریح کرد: این روزها با توجه به تعطیلی چهار روزه، مازندران میزبان مسافران زیادی از پایتخت و سایر استان های کشور است.

این مسؤول با اشاره به ترافیک سنگین و کندی تردد در بسیاری از محورهای مواصلاتی و مسیر جنوب به شمال، افزود: رفت و آمد فراوان از مسیر جنوب به شمال نشان می دهد که مسافران زیادی در تعطیلات اخیر وارد مازندران شدند و هم اکنون شاهد خروج آنها در مسیر مقابل هستیم.

بیگلری یادآور شد: وضعیت تردد در شهرهای استان مازندران شرایط را به سمتی هدایت کرد تا نظم ترافیکی برنامه ریزی شده در مسیرها حاکم شود همچنین در راه های ارتباطی وجود بریدگی ها منجر به کندی عبور و مرور شده تا نیاز به چاره اندیشی ویژه احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تردد مسافران در سال جاری به مازندران

افزایش 40 درصدی تردد مسافران در سال جاری به مازندران