مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-05فناوري

تلفن اینترنتی معجزه ای برای درآمد 7 برابری


تلفن اینترنتی یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش درآمد می باشد اگر شما هم کسب و کار دارید و دنبال این هستید که درآمد خود را چند برابر کنید یا اگر امکان حضور در محل کار ندارید و دنبال این هستید داخل منزل به صورت دور کاری درامد کسب کنید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید - تلفن اینترنتی یعنی همان تلفن ثابت شهری که روی بستر اینترنت ارائه میشه.

حالا تلفن اینترنتی چطور میخواد به فروش ما کمک کنه؟ چندین مدل درآمدی از تلفن ویپ یا تلفن اینترنتی میشه داشت! صاحبین کسب و کار با راه اندازی تلفن اینترنتی با یک تیر چند نشون خواهند زد برای روشن شدن این مطلب چند مثال میزنیم.

مثال یک:شما فکر کنید صاحب یک کسب و کار هستید و در صورتی که شماره موبایل خود را در وب سایت یا کارت ویزیت یا بیلبورد چاپ کنید و تبلیغات گسترده انجام دهید هر تماس از دست رفته مساوی از بین رفتن کلی هزینه، ممکن هست کل روز تماس کمی داشته باشید اما در یک دقیقه چندین تماس همزمان داشته باشید یا تبلیغ شما جایی دیده شود در این حالت اگر از تلفن معمولی یا موبایل استفاده کنید اگر در حال مکالمه با نفر اول هستید قطعا تماس های همزمان بعدی را از دست خواهید داد در صورتی که از تلفن ابری یا همان اینترنتی استفاده کنید شما تا 100 نفر هم تماس همزمان داشته باشید قابل مدیریت کردن هست و میتونید از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن اینترنتی معجزه ای برای درآمد 7 برابری

تلفن اینترنتی معجزه ای برای درآمد 7 برابری