مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-05اقتصادي

29 ساخت و ساز غیرمجاز در پردیس تخریب شد/ آزادسازی 32 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، گفت: طی دو مرحله و با اجرای 29 حکم تخریب، حدود 32 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در روستاهای تماشا، واصفجان و هیزم دره شهرستان پردیس آزادسازی و رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سید محمد قریشی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، امروز در جمع خبرنگاران از اجرای 24 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: طی رصد و پایش های مکرر از اراضی کشاورزی و در راستای حفظ کاربری باغی، زراعی و مبارزه با هر گونه ساخت وساز غیر مجاز در این اراضی، متخلفین در قریه های  واصفجان و هیزم دره شناسایی شدند.

وی گفت: پس شناسایی این ساخت و سازها و پس از اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با هماهنگی و حضور مامورین نیروی انتظامی، نسبت به اجرای این احکام اقدام کردیم.

قریشی افزود: این احکام طی تبصره 2 ماده 10 اجرا و کلیه ساخت و سازهای غیرمجاز اعم از دیوار، بنا، فنس و غیره به تعداد 24 مورد تخریب و به میزان 27 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی منطقه آزاد سازی شد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، با اشاره به عزم جدی اداره جهاد کشاورزی در راستای برخورد قانونی با ساخت و ساز های غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، تاکید کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی شهرستان پردیس به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 ساخت و ساز غیرمجاز در پردیس تخریب شد/ آزادسازی 32 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی

29 ساخت و ساز غیرمجاز در پردیس تخریب شد/ آزادسازی 32 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی