مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 18:572022-06-05اجتماعي

انجام برنامه ریزی لازم جهت تسهیل در عبور زائران از مرزهای شلمچه و چذابه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای عبور روان همراه با امینت زائران اربعین حسینی در مرزهای زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.

وی افزود: در پایان نیمه اول مرداد عملیات آماده سازی زیر ساخت ها در دو مرز شلمچه و چذابه به پایان خواهد رسید و آماده پذیرش زائران خواهیم بود.

حیاتی به پیش بینی ایجاد زیرساخت هایی از جمله پارکینگ در مرزشلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قرار است در مرز شلمچه 20هزار متر مربع سایه بان و 1.

5 کیلومتر مه پاش نصب شود ضمن اینکه برای تامین آب آشامیدنی زائران اقدام لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برای تسهیل در عبور زائران از مرز شلمچه دستگاه ایکس ری مسافری در پایانه مسافری نصب و کنترل دستی زائران به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

حیاتی تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان بندی شده تا پیش از حرکت زائران اربعین نواقص در دو مرز زمینی شلمچه و چذابه بررسی و برطرف خواهد شد تا مشکلی در خصوص پذیرش زائران در این گذرگاه های مرزی شاهد نباشیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری گفت: مقررات عبور زائران در ایام اربعین حسینی از سوی ستاد مرکزی اربعین اطلاع رسانی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام برنامه ریزی لازم جهت تسهیل در عبور زائران از مرزهای شلمچه و چذابه

انجام برنامه ریزی لازم جهت تسهیل در عبور زائران از مرزهای شلمچه و چذابه