مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 22:222022-06-05فرهنگي

آنچه یک سلبریتی را وطن فروش می کند/ آیا این ها می توانند الگوی جوانان ما باشند؟


بسیاری از فعالیت های سلبریتی هایی که دست به وطن فروشی می زنند با اهداف مالی، دیده شدن در سطح دنیا، تهیه خوراک برای غرب، گوش بفرمانی صهیونیسم جهانی و سیاه نمایی جامعه ایران است.

- گروه زندگی ـ در طول تاریخ سلبریتی ها ـ یعنی کسانی که در عرصه های مختلف هنری مثل سینما، تئاتر، ورزش و .

دست به شوآف و نمایش خود می زنند و تمام جزییات زندگی خود را به معرض نمایش عموم می گذارند ـ  الگوی خیلی از جوانان در جوامع بوده اند، کشور ما نیز از این قاعده  مستثنی نیست و سبک زندگی خیلی از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، متأثر از سلبریتی های ظاهرسازی است که در زندگی های شخصی شان بسیار پوچ و منفعل هستند اما در ظاهر به قولی خود را خوشبخت عالم نشان می دهند.

از سفرهای آنچنانی شان تا سالگردهای ازدواج و تولد و جزیی ترین بخش های زندگی که به دیگران ربطی ندارد را نمایش می دهند و دیگران را تحریک می کنند که به قول خودشان چنین لایف استایلی دارند! هر از گاهی این سلبریتی ها و هنرمندنماها تضادها و تعارضاتی با عرف جامعه پیدا می کنند و واکنش های منفی زیادی نسبت به رفتارها و حرف هایشان برای خود می خرند، مثلا همین سلبریتی هایی که به قولی داغدار فاجعه متروپل آبادان بودند، در مراسم عروسی یک سلبریتی  دیگر آنور آب سر در می آورند و فیلمشان پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه یک سلبریتی را وطن فروش می کند/ آیا این ها می توانند الگوی جوانان ما باشند؟

آنچه یک سلبریتی را وطن فروش می کند/ آیا این ها می توانند الگوی جوانان ما باشند؟