مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 07:172022-06-06سياسي

معاون وزیر اقتصاد؛ جلوگیری از رسوب کالا در بنادر اولویت دولت و دستگاه قضا است


جلوگیری از رسوب کالا در بنادر، تعیین تکلیف کالاهای حساس، فاسد شدنی و خطرناک از اولویت های دولت و دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید اجتهادی در بازدید از بندر شهید رجایی هرمزگان اظهار داشت: جلوگیری از رسوب کالا در بنادر، تعیین تکلیف کالاهای حساس، فاسد شدنی و خطرناک رویکرد جدی و از اولویت های دولت و دستگاه قضایی است.

وی افزود: در همین راستا مصوبه ای آماده شده که تصویب آن در شورای هماهنگی سران قوا موجب جلوگیری از رسوب و تسریع در تعیین تکلیف کالاها خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد و مدیرکل سازمان اموال تملیکی کشور تصریح کرد: سامانه جامع تجارت به عنوان یک سامانه اصلی مطرح است و تمام نهادها و ارگان های مربوطه باید به این سامانه متصل شوند.

صدور مجوز خروج کالاهای متروکه از بندر شهید رجایی معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز اظهار داشت: برای انتقال کالاهای متروکه سال های گذشته در کوتاه ترین زمان ممکن محوطه ای در بندر شهید رجایی در اختیار اموال تملیکی قرار گرفته است.

منصور خرم شکوه افزود: با توجه به حجم گسترده کالاهای برجای مانده از سال های گذشته و تاکید دولت و دستگاه قضا بر تسریع روند تعیین تکلیف کالاهای بندری نهایت همکاری بین دستگاه های مربوطه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر اقتصاد؛ جلوگیری از رسوب کالا در بنادر اولویت دولت و دستگاه قضا است

معاون وزیر اقتصاد؛ جلوگیری از رسوب کالا در بنادر اولویت دولت و دستگاه قضا است