مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 07:322022-06-06حوادث

کشف 21 تن شکر احتکار شده در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انبار یک بنکداری در قزوین و طی بازرسی به عمل آمده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور با اشاره به جزای میلیاردی محتکرین در قزوین، گفت: طی روز های گذشته به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انبار یک بنکداری در قزوین، گشت سیار این اداره کل به محل اعزام شد و 21 تن شکر در محل کشف شده و پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده با قید فوریت تخلف واحد صنفی  در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا به الزام به عرضه و پرداخت جریمه در حدود یک میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد.

حسن پور همچنین از کشف ماکارونی و روغن خوراکی احتکار شده در یک گشت مشترک تعزیرات از انبار یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد که با قید فوریت رسیدگی شد  و متخلف به الزام به عرضه کالاهای اساسی و پرداخت 15 میلیارد ریال در حق دولت محکوم شد.

این مسوول اضافه کرد: طی یک گشت مشترک در قزوین از یک واحد نانوایی که شکایات متعدد مردمی داشت بازرسی به عمل آمد و پس از احراز کم فروشی، این مجموعه به 4 ماه تعطیلی، نصب بنر و جزای نقدی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 21 تن شکر احتکار شده در قزوین

کشف 21 تن شکر احتکار شده در قزوین