مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-06سياسي

کتاب« امام خمینی به روایت سید علی خامنه ای» رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب «امام خمینی (ره)به روایت سید علی خامنه ای» طی مراسمی در خمین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیین رونمایی از کتاب امام خمینی(ره) به روایت سید علی خامنه ای به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، با حضور محمدرضا عسگری، جانشین سپاه حضرت روح الله استان مرکزی؛ سکینه خاتون مهدیان پور، سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی، حسین خسروی نویسنده کتاب و جمعی از دوستداران کتابخوانی برگزار شد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان مرکزی در این مراسم گفت: یکی از جلوه های اصلی جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، مسئله کتاب و کتابخوانی است.

مهدیان پور گفت: توجه و تاکید بر کتابخوانی در سیره امام راحل و مقام معظم رهبری بسیار مشهود است و همین مسئله وظیفه ما را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه سنگین تر می کند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد گفت: تنها مونس امام در دوران تبعید، کتاب بوده و ایشان با انس با قلم و نگارش آثار ارزشمند، دوران تبعید خود را سپری کرده اند.

مهدیان پور افزود: امام خمینی(ره) از محل دریافت وجوهات شرعی کتابخانه ای را در شهر مقدس قم راه اندازی کرده بودند که در سالهای مبارزه با طاغوت پایگاهی برای بصیرت افزایی و تجمع طلاب و مردم آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب« امام خمینی به روایت سید علی خامنه ای» رونمایی شد

کتاب« امام خمینی به روایت سید علی خامنه ای» رونمایی شد