مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-06سياسي

چگونه پادگان07 خرم آباد را به بهره وری حداکثری برسانیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیررضا رومیانی، پادگان 07 نامی است که در چند روز گذشته خیلی به چشم می آید در این متن می خواهیم به این مسئله بپردازیم که تاریخچه این پادگان دارای چه سرگذشتی است و متولی امر آن چه نهادی است سپس به ماجرا های اخیر و شرح واقعه خواهیم پرداخت.

- این بنا تاریخی فرهنگی مطمئنا اگر سروسامان بگیرد و تغییراتی در کنار آن انجام شود، میتواند درآمد پایدار چشمگیری خلق کند و توجه گردشگران را به خود جلب نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، امیررضا رومیانی، پادگان 07 نامی است که در چند روز گذشته خیلی به چشم می آید در این متن می خواهیم به این مسئله بپردازیم که تاریخچه این پادگان دارای چه سرگذشتی است و متولی امر آن چه نهادی است سپس به ماجرا های اخیر و شرح واقعه خواهیم پرداخت.

پادگان 07 ارتش من جمله سازه هایی است که رژیم پهلوی در دهه 30 با کاربری نظامی آن را احداث نمود مساحت این پادگان بیش از 15 هکتار است و مجاور محله هایی چون محله اسدابادی، مطهری و کوی ارتش است این پادگان از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و دسترسی مناسبی برخوردار است همچنین در محوطه این پادگان حدود 11 ابنیه تاریخی فرهنگی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه پادگان07 خرم آباد را به بهره وری حداکثری برسانیم؟

چگونه پادگان07 خرم آباد را به بهره وری حداکثری برسانیم؟