مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-06سياسي

عراقی ها از این اسیر ایرانی حساب می بردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید روح الله موسوی، آزاده و جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سیره مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد روایت می کند: - مرحوم حاج آقا ابوترابی نه فقط برای اسراء بلکه نقطه امیدی برای نگهبانان عراقی ها نیز بود و بار ها و بار ها خود آن ها به این موضوع اشاره و اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید روح الله موسوی، آزاده و جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سیره مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد روایت می کند: هیچ وقت نباید یاد و خاطره حاج آقا آبوترابی در دوران اسارات در هدایت و راهنمایی، پند و اندرز آزادگان را فراموش کنیم، او با آن جسم نحیف و ضعیف اش بزرگترین حامی اسراء بود.

اگر حاج آقا ابوترابی نبود بسیاری از بچه ها به دلیل تبلیغات و شکنجه بی امان بعثی ها و وعده های منافقین شهید یا پناهنده عراقی ها می شدند.

او همیشه مایه تسکین و امید اسراء بود و آن ها را به دیدار برادران و فرزندان و خانواده هایشان که منتظرشان بودند، امیدوار می کرد.

مرحوم حاج آقا ابوترابی نه فقط برای اسراء بلکه نقطه امیدی برای نگهبانان عراقی ها نیز بود و بار ها و بار ها خود آن ها به این موضوع اشاره و اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقی ها از این اسیر ایرانی حساب می بردند

عراقی ها از این اسیر ایرانی حساب می بردند