مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-06اقتصادي

گمرک: کشف پشمک با هورمون مردانه و رب انار مخدر به مقصد انگلستان


118میلیون دینار عراقی معادل 22میلیارد و 500میلیون ریال و 20 هزار حب قرص در جاسازی کالاهای اظهاری صادراتی در گمرک مهران استان ایلام نیز کشف شده است.

- گمرک: کشف پشمک با هورمون مردانه و رب انار مخدر به مقصد انگلستان 118میلیون دینار عراقی معادل 22میلیارد و 500میلیون ریال و 20 هزار حب قرص در جاسازی کالاهای اظهاری صادراتی در گمرک مهران استان ایلام نیز کشف شده است.

سخنگوی گمرک گفت: کارکنان گمرک در روزهای اخیر از بسته های پشمک و شیرینی و رب انار به مقصد انگلستان توانستند 910قرص و آمپول تستسترون و 231گرم شربت تریاک کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید روح اله لطیفی ،سخنگوی گمرک در خصوص کشفیات گمرک در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا اظهار داشت: مبارزه مؤثر با قاچاق مواد مخدر، حفظ و صیانت از سلامت جامعه، جلوگیری از اخلال فرایند ترخیص کالا، رعایت احترام مسافرین و عدم اتلاف وقت تجار و مسافرین در فرایندهای کنترلی همواره در دستور کار گمرک جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر وظایف محوله اش قرار دارد و بهبود آن مستلزم به روز رسانی ساختار سازمانی گمرکات کشور، استاندارد سازی زیر ساخت ها، تهیه و استقرار تجهیزات کنترلی از جمله دستگاههای ایکس ری و سگ های موادیاب در مرزهای تجاری و مسافری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک: کشف پشمک با هورمون مردانه و رب انار مخدر به مقصد انگلستان

گمرک: کشف پشمک با هورمون مردانه و رب انار مخدر به مقصد انگلستان