مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-06بين الملل

پالتیکو: کمک روسیه به صادرات غلات اوکراین هم تحریم هایش را کاهش نمی دهد


منابع مطلع می گویند حتی با وجود کمک روسیه به از سرگیری صادرات مواد غذایی از بنادر اوکراین، باز هم دولت آمریکا تصمیمی برای تسهیل تحریم های اعمالی ضد مسکو ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه پالتیکو بامداد امروز (دوشنبه) گزارش داد واشنگتن همچنان بر حفظ تحریم های اعمالی ضد روسیه سماجت دارد و به کمک روسیه در صادرات غلات اوکراینی هم توجهی نمی کند.

پالتیکو به نقل از یک منبع دولتی آمریکا نوشت: ایالات متحده برای ازسرگیری صادرات غلات اوکراینی به بازار جهانی، اقدامات محدودکننده علیه مسکو را لغو نخواهد کرد .

همزمان گفته می شود که واشنگتن، مذاکرات بین روسیه و اوکراین با میانجی گری سازمان ملل و ترکیه را زیر نظر دارد، اما احتمال می دهد که این گفت وگوها خروجی مفیدی نداشته باشد.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، یکی از مقامات آمریکایی درخواست مسکو برای کاهش تحریم در ازای ادامه پیدا کردن صادرات از بنادر اوکراین را دیپلماسی اخاذی توصیف کرد و اظهار داشت واشنگتن با توافقی که هرگونه فشار اقتصادی را از روی کرملین بردارد، موافقت نخواهد کرد.

یکی از مقامات سازمان ملل نیز که خواست نامش فاش نشود، به پالتیکو گفت که پیوند دادن عرضه غلات با لغو اقدامات محدودکننده ضد روسیه، روند مذاکرات شکننده و پیچیده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: کمک روسیه به صادرات غلات اوکراین هم تحریم هایش را کاهش نمی دهد

پالتیکو: کمک روسیه به صادرات غلات اوکراین هم تحریم هایش را کاهش نمی دهد