مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-06سياسي

انجام 7 پرواز از فرودگاه همدان برای اعزام حجاج/ پرواز مشهد و کیش در آینده نزدیک


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از انجام هفت پرواز از فرودگاه همدان برای اعزام حجاج خبر داد.

-  حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اعزام حجاج از فرودگاه اظهار کرد: در همین راستا طی نامه ای وزیر راه و شهرسازی درخواست شد برای سفرهای زیارتی از مبدا فرودگاه همدان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در همین راستا قول انجام هفت پرواز از این فرودگاه داده شد تصریح کرد: فرودگاه همدان ظرفیت مناسبی برای اعزام زائران به سفرهای زیارتی دارد که باید از آن استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آماده سازی زمینه اعزام حجاج منطقه از فرودگاه همدان از ترددهای غیرضروری به فرودگاه های مرکز نیز جلوگیری خواهد شد گفت: رونق پرواز از این فرودگاه در جذب گردشگر از کشورهای همسایه و تقویت زیرساخت گردشگری زیارتی و گردشگری سلامت نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پرواز مشهد و کیش نیز در آینده نزدیک برقرار خواهد شد در پایان سخنانش تأکید کرد: زیرساخت های مناسب فرودگاه همدان برای انجام پروازهای بین المللی باید ضمن اینکه مورد توجه قرار می گیرد هر روز بیش از گذشته برای رونق پرواز از همدان تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 7 پرواز از فرودگاه همدان برای اعزام حجاج/ پرواز مشهد و کیش در آینده نزدیک

انجام 7 پرواز از فرودگاه همدان برای اعزام حجاج/ پرواز مشهد و کیش در آینده نزدیک