مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-06اجتماعي

حاکم شدن هوای گرم و تابستانی در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز با تقویت الگوی تابستانی روی منطقه مواجه هستیم، به همین دلیل انتظار داریم بیشینه دما هوا در مناطق مرکزی و شرقی بین 34 تا 39 و در مناطق غربی بین 29 تا 34 درجه در نوسان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی استان اظهار کرد: با استقرار کم فشار سطح زمین و الگوی تابستانه  در تراز میانی جو شاهد روزهای گرمی در استان هستیم به طوری که بیشینه دما مربوط به کیاسر و پل سفید 35 و ساری، گلوگاه و دشت ناز با 34 درجه بوده است.

وی گفت: امروز با تقویت الگوی تابستانی روی منطقه مواجه هستیم، به همین دلیل انتظار داریم بیشینه دما هوا در مناطق مرکزی و شرقی بین 34 تا 39 و در مناطق غربی بین 29 تا 34 درجه در نوسان باشد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه های هواشناسی از فردا با شمالی شدن جریانات و شکل گیری جریانات مرطوب شمالی انتظار داریم از شدت گرما کاسته شود ولی کماکان روزهای گرمی را خواهیم داشت.

اسدی با بیان اینکه روز سه شنبه شاهد هوایی صاف تا نیمه ابری همراه باد شدید موقتی همراه با کاهش شدت گرما نسبت به امروز هستیم، اضافه کرد: همچنین افزایش ابر پیش بینی می شود که رگبار و رعدوبرق های پراکنده به ویژه در دامنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم شدن هوای گرم و تابستانی در مازندران

حاکم شدن هوای گرم و تابستانی در مازندران