مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-06حوادث

وضعیت گود حصارک بحرانی است/از تخلیه ممانعت شود اقدام قضایی می کنیم


حشمت اله عزیزی، مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین اقدامات در مورد گود ناصربخت، گفت: با دستور فرماندار کرج مبنی بر تخلیه فوری 72 واحد مسکونی در اطراف گود ناصر بخت، طی هماهنگی های انجام شده، فروشگاه رفاه به عنوان مالک گود حصارک  آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ ترهین منازل جایگزین برای اهالی  اعلام کرد و قسمتی از این مبلغ را  هم شهرداری کرج تقبل کرده است.

وی افزود: همچنین در جلسه ای که با حضور فرماندار کرج، نماینده دادستان و اهالی محل  در مسجد برگزار شد، با اهالی 72 واحد گفتگویی داشتیم و حساسیت موضوع را به اهالی اعلام و از آنها خواهش کردیم تا برای مدیریت این امر و تخلیه منازل همکاری لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند، تا بتوانیم زودتر 72 واحد را  تخلیه کنیم و  مالک در اسرع وقت عملیات ساخت را آغاز کند.

  مالک هم متعهد شد که ظرف دو سال گود را به سطح صفر خیابان برساند تا خطر رفع شود.

این مدیر شهری گفت: به دستور استاندار البرز امروز کانکسی توسط شهرداری برای تسهیل اقدامات در محل مستقر می شود تا اهالی بتوانند مراجعه کنند و کار زودتر پیش برود.

وی با اشاره به اینکه مبلغ رهن منزل جایگزین برای مالکان 72 منزل مسکونی گود حصارک، تصریح  کرد: قرار است 150 میلیون تومان برای رهن منزل به اهالی پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت گود حصارک بحرانی است/از تخلیه ممانعت شود اقدام قضایی می کنیم

وضعیت گود حصارک بحرانی است/از تخلیه ممانعت شود اقدام قضایی می کنیم