مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-06حوادث

ماجرای گم شدن 981 تن قیر در استان/ جاعل اسناد دولتی بازداشت شد


رییس سازمان دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری از وقوع تخلف 80 میلیارد ریالی در موضوع توزیع قیرهای رایگان در استان و دستگیری پیمانکار حمل و توزیع قیر به دلیل جعل اسناد دولتی خبر داد.

- کاظم ابهجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یکی از موارد تخلفی که توسط کارشناسان دیوان محاسبات کشف و گزارش آن برای دستگاه قضایی ارسال شد موضوع توزیع قیرهای رایگان در سطح استان بود.

جعل اسناد و مُهر توسط پیمانکار رییس سازمان دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیمانکار غیربومی حمل و توزیع قیر با سندسازی های صوری، جعل اسناد دولتی و جعل مهر، قیر را از شرکت های پالایشی به اسم دستگاه های دولتی دریافت کرده و در جای دیگر به مصرف رسانده بود.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق کارشناسان دیوان محاسبات، گم شدن مقادیر قابل توجهی قیر و وقوع تخلف محرز و پیمانکار متخلف با ارائه مستندات به دستگاه قضایی معرفی و بازداشت شد.

گم شدن 981 تن قیر در چهارمحال و بختیاری ابهجی خاطرنشان کرد: مقدار تخلف صورت گرفته 981 تن قیر به مبلغ تقریبی 80 میلیارد ریال، مربوط به حواله های سال های 97 و 98 است که خوشبختانه پس از کشف تخلف مقادیری از قیرها برگشت داده شد و کماکان پرونده باز و در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گم شدن 981 تن قیر در استان/ جاعل اسناد دولتی بازداشت شد

ماجرای گم شدن 981 تن قیر در استان/ جاعل اسناد دولتی بازداشت شد