مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-06بين الملل

ذوق زدگی ترامپ از کتاب شاه دونالد!


رییس جمهوری سابق آمریکا می خواهد یک کتاب داستان کودکانه که به ماجرای درگیری اش با هیلاری کلینتون بر سر اتهام ارتباطش با روس ها با کاراکترهای تخیلی نظیر شاه دونالد می پردازد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه هافینگتون پست گزارش داد، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا به طرفداری از یک کتاب داستان مخصوص کودکان، نوشته یکی از اعضای سابق دولتش، که در آن کاراکتری تحت عنوان شاه دونالد نقش آفرینی کرده و در آن در یک پادشاهی تخیلی روسیونی ها (روس ها) در انتخابات 2016 نقش نداشته اند، پرداخته است.

حالا ترامپ خواستار توزیع این کتاب برای کودکان در سراسر کشورش شده است.

ترامپ در پستی در حسابش در شبکه اجتماعی متعلق به خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: بیایید این کتاب شگفت انگیز را در هر مدرسه ای در آمریکا توزیع کنیم.

این کتاب تحت عنوان دسیسه علیه پادشاه نوشته کاش پاتل، یک جمهوری خواه و از وفاداران به ترامپ است و قبلا از سوی این رییس جمهوری سابق آمریکا به سمت رییس دفتر پنتاگون منصوب شد.

انتشارات بریو بوکس یک انتشارات محافظه کار است و این اثر را به عنوان اثری که هم تخیلی و هم مبتنی بر حقیقت است معرفی کرده و گفته که این کتاب بازگوکننده شگفت انگیز یک داستان واقعی وحشتناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زدگی ترامپ از کتاب شاه دونالد!

ذوق زدگی ترامپ از کتاب شاه دونالد!