مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-06اقتصادي

بزرگ ترین کارخانه کاشی استان سمنان پس از 10 سال به تولید بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از تولید، کارآفرینی و اشتغال زایی، یکی از کارخانه هایی که به ورطه ورشکستگی افتاده و فعالیتش متوقف شده و حتی بخشی از ماشین آلات آن به فروش رفته بود، را شناسایی و احیا کرد.

وی گفت: یکی از مباحث مهم در دستگاه قضایی استان سمنان بر اساس سیاست های محول قوه قضاییه، حمایت از بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاری همچنین دانش بنیان در حوزه تولید، کارآفرینی و اشتغال زایی است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: تولید در این کارخانه که در گذشته با نام کاشی سمند در سمنان فعالیت داشت، در سال های سابق متوقف شد؛ ولی با پیگیری های به عمل آمده، مدیرعامل سابق به علت ورشکستگی و نداشتن نقدینگی لازم توانایی اداره این شرکت را نداشت که با فراخوانی های قانونی، درنتیجه سرمایه گذار جدید به موضوع ورود پیدا کرد.

عبداللهی تصریح کرد: مالک جدید، سرمایه گذاری لازم را در این شرکت به عمل آورده و از آنجایی که عملیات تملک از سوی بانک انجام شده بود، با پیگیری های بعدی، همراهی بانک با سرمایه گذار جدید به نتیجه رسید و سرمایه گذار جدید بخشی از مبلغ مزایده را نقداً پرداخت کرد و باقی مبلغ مزایده به طور اقساط در حال پرداخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین کارخانه کاشی استان سمنان پس از 10 سال به تولید بازگشت

بزرگ ترین کارخانه کاشی استان سمنان پس از 10 سال به تولید بازگشت