مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-06سياسي

3 انتصاب جدید در شهرداری اراک


شهردار اراک با احکامی جداگانه، سرپرست های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و پروژه دره گردشگری گردو را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک طی حکمی از سوی علیرضا کریمی شهردار اراک، محسن فضلی به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری معرفی شد و از زحمات مسعود آقازیارتی در زمان تصدی این سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در متن این حکم آمده است، با عنایت به تجارب ارزنده و توانایی جنابعالی بر اساس ماده 10 فصل پنجم اساسنامه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تعیین می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود نسبت به وظایف و ماموریت های سازمان در چارچوب اساسنامه و قوانین و مقررات شهرداری اهتمام ویژه ای داشته و در اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و خدمت به همشهریان گرامی موفق و موید باشید.

محمد رضایی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک شد همچنین طی حکمی از سوی علیرضا کریمی شهردار اراک، محمد رضایی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری معرفی شد و از زحمات مهدی کرمی در زمان تصدی این سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 انتصاب جدید در شهرداری اراک

3 انتصاب جدید در شهرداری اراک