مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-06سياسي

نفس های آخر نرگس! /نیاز مبرم کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز به رسیدگی قضایی


نرگس شیراز یکی از مصادیق سخنان مقام معظم رهبری در مورد خصوصی سازی است، آن جا که تاکید کردند: «در اجرای خصوصی سازی در کشور در عمل نه تنها اهداف آن محقق نشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با مرور شعارهای 10 سال اخیر متوجه می شویم که همواره تاکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکل اساسی کشور یعنی اقتصاد بوده و سال ها را با توجه به مسائل اقتصادی نام گذاری می کردند.

  مقام رهبری درباره خصوصی سازی گفتند: در اجرای خصوصی سازی در کشور در عمل نه تنها اهداف آن محقق نشده، بلکه خود تبدیل به بستری برای رانت، فساد و اختلاس شده است.

  رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأیید سیاست های اصل 44 از جانب صاحب نظران اقتصادی در زمان ابلاغ آن، افزودند: البته در اجرای این سیاستها درست عمل نشد زیرا واگذاری برخی کارخانه‎ها به افراد سوءاستفاده چی، نه تنها موجب تقویت بخش خصوصی نشد بلکه عملکرد نادرست این افراد اندک، فضا را برای فعالان پر شمار و سالم بخش خصوصی نامساعد کرد.

  ایشان همچنین در مورد اجرای سیاستهای اصل 44 هم بیان کردند: متاسفانه این سیاست ها درست عمل نشده؛ اینکه به بهانه اصل 44، فلان کارخانه را بدهند به یک آدم سوءاستفاده چی که کارخانه را برچیند و برج بسازد، تقویت بخش خصوصی نیست و همین هم چقدر فضا را خراب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس های آخر نرگس! /نیاز مبرم کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز به رسیدگی قضایی

نفس های آخر نرگس! /نیاز مبرم کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز به رسیدگی قضایی