مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-06اقتصادي

پیمان پاک: مرکز تجاری ایران در قطر به زودی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک در نشست تجار و بازرگانان ایرانی که در نخستین روز سفر بزرگ ترین هیات تجاری ایران به قطر در دوحه برگزار شد، - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برنامه های این سازمان در زمینه پشتیبانی و حمایت از تجار و بازرگانان، گفت: مرکز تجاری ایران در قطر راه اندازی و فعالیت رایزن بازرگانی ایران در این کشور آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک در نشست تجار و بازرگانان ایرانی که در نخستین روز سفر بزرگ ترین هیات تجاری ایران به قطر در دوحه برگزار شد، با اشاره به برنامه دولت در زمینه رونق تجارت به ویژه با کشور های همسایه، اظهار داشت: در زنجیره تأمین حوزه صادرات چندین بخش وجود دارد که مهم ترین بخش آن، روابط تجاری و توسعه بازار است.

وی افزود: برپایی هیات های تجاری یکی از راهکار های توسعه بازار است که از این طریق ارتباط تجار با یکدیگر برقرار می شود و هیات های تجاری ایران در قطر حضور می یابند و پس از آن نیز تجار قطری به ایران خواهند آمد.

موضوع بعدی برگزاری نمایشگاه و معرفی توانمندی های صنعتی و تجاری ایران به تجار قطری که در این زمینه نیز برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان پاک: مرکز تجاری ایران در قطر به زودی راه اندازی می شود

پیمان پاک: مرکز تجاری ایران در قطر به زودی راه اندازی می شود