مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-06سياسي

پیشگیری از فاسد شدن 4 هزار و 200 تن مواد پروتیینی در بندرعباس


رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از تدبیر سازمان بازرسی در زمینه پیشگیری از فاسد شدن 4 هزار و 200 تن مواد پروتیینی در بندرعباس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه به ارائه گزارشی پیرامون رسیدگی های این سازمان به  تخلفات صورت گرفته در زمینه ساخت و ساز غیرقانونی در حریم روستای سالدوزکلا شهرستان سیمرغ استان مازندران پرداخت و از تشکیل 4 پرونده برای این ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

وی در همین زمینه گفت: علاوه بر ارسال گزارش این ساخت و ساز غیرمجاز برای  استاندار مازندران، گزارش های کیفری علیه مدیر وقت بنیاد مسکن قائمشهر، مسئول فنی بخشداری و همچنین دهیار روستای سالدوزکلا را به مراجع قضایی ذی صلاح ارسال کردیم و از دیوان عدالت اداری هم تقاضای ابطال پروانه این ساختمان را داشته ایم.

پیشگیری از فاسد شدن 4 هزار و 200 تن مواد پروتیینی در بندرعباس  حجت الاسلام عبداللهی، رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه نیز در این جلسه با اشاره به تدبیر سازمان بازرسی در زمینه پیشگیری از فاسد شدن 4 هزار و 200 تن مواد پروتیینی در بندرعباس گفت: در جریان این موضوع عده ای قصد داشتند 157 کانتینر مرغ و گوشت منجمد را به عنوان کالای متروکه محاسبه کنند که با تدبیر به موقع سازمان بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از فاسد شدن 4 هزار و 200 تن مواد پروتیینی در بندرعباس

پیشگیری از فاسد شدن 4 هزار و 200 تن مواد پروتیینی در بندرعباس