مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-06سياسي

حمایت اهل بیت(ع) پشتوانه انقلاب اسلامی است/ بارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) دارالشفاست


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پشتوانه انقلاب اسلامی، حمایت و مدد اهل بیت(ع) است، گفت: با وجود همه تهدیدها و مشکلاتی که دشمن در طول انقلاب اسلامی ایجاد کرده است پیروی از مکتب و محبت اهل بیت(ع) ما ا به این مقطع رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در میان اجتماع بزرگ مردمی در حرم شاهچراغ (ع)، با گرامیداشت دهه کرامت به ویژه بزرگداشت احمدبن موسی(ع) اظهار داشت: امامان ما از نسل حضرت فاطمه(س) هستند که خداوند در قرآن آن را خیر کثیر خوانده است.

وی با اشاره به زخم زبان هایی که به پیامبر(ص) از سوی کفار و مشرکان زده می شد، گفت: پیامبر (ص) 23 سال در فشار، سختی و تبعید بود و بسیار تلاش کرد اما مزد این زحمت ها دوستی و مودت ذریه و نسل می خواهد و مودت بالاتر از دوستی است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه پیامبر قرآن و عترت را به عنوان دو چیز گرانبها در میان ما گذاشته است افزود: امامزادگان ما عترت پیامبر (ص) و چشم و چراغ مردم ما هستند و نگاه به ذریه پیامبر (ص) عبادت است، اما وظیفه ما در مقابل ذریه پیامبر چیست و چه کاری باید انجام دهیم؟ وی در پاسخ به این سوال بیان کرد: اینجا ملجا و پناهگاه مردم است، حرم امامزادگان به ویژه حرم احمدبن موسی(ع) دارالشفا است و بعد از اینکه نسبت به ائمه شناخت و محبت پیدا کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اهل بیت(ع) پشتوانه انقلاب اسلامی است/ بارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) دارالشفاست

حمایت اهل بیت(ع) پشتوانه انقلاب اسلامی است/ بارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) دارالشفاست