مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-06سياسي

پنجره جمعیتی زاد و ولد 5 تا 6 سال دیگر بسته می شود


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پنجره جمعیتی حدود 15 تا 20 سال دیگر بسته می شود، گفت: در حوزه جمعیت فعال که بیشترین آن ها جوان یا میانسال باشند بین 15 تا 20 سال آینده وضعیت ما خوب است اما پنجره جمعیتی مربوط به زاد و ولد 5 یا 6 سال دیگر بسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: باید مراقب بود که در این شرایط نیروی خود را صرف حواشی نکنیم و باید اخبار به نحوی پرداخته شود که در عین دیده شدن، اثر مثبتی هم بر جامعه داشته باشد زیرا امروزه بیش از هر زمان دیگری به همدلی، وحدت، امید و تلاش نیاز داریم.

وی عنوان کرد: قانون جوانی جمعیت آبان ماه به دولت ابلاغ شد و با جلساتی که هر هفته داشتیم منابع هم تأمین شد، البته باید برای عملیاتی شدن این قانون پیگیری شود.

بانکی پور با اشاره به جزییاتی از این قانون با بیان اینکه تسهیلات ازدواج نسبت به دو سال قبل چهار الی پنج برابر شده است، افزود: همچنین دستگاه ها را وادار کردیم تا تسهیلاتی هم که در سال های قبل داده نشده را پرداخت کنند؛  مرحله بعد از بودجه تشکیل ستاد بازرسی جوانی جمعیت بود که در این راستا نظارت قانون را به بازرسی کل کشور سپردیم و برای ترک فعل از این قانون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره جمعیتی زاد و ولد 5 تا 6 سال دیگر بسته می شود

پنجره جمعیتی زاد و ولد 5 تا 6 سال دیگر بسته می شود