مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-06ورزشي

امکانات ورزشی شهرستان انار باید به سطح استاندارد برسد


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در خصوص ورزش شهرستان انار مطالبات به حقی داریم و باید سرانه ورزشی و امکانات و تجهیزات ورزشی شهرستان انار به سطح استاندارد برسد که نگاه دولت و همت مسئولان را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در جمع هیأت های ورزشی شهرستان انار اظهار داشت: ورزش یک امر ضروری و لازم برای همه اقشار جامعه است و باید برای توسعه ورزش و راه اندازی هیأت ورزشی در یک منطقه ابتدا زیرساخت های آن فراهم شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه در حوزه ورزش هرچه هزینه شود، ارزشمند بوده و سرمایه گذاری محسوب می شود، تصریح کرد: علی رغم وجود استعدادهای زیادی که ورزشکاران شهرستان انار دارند اما امکانات ورزشی و وضعیت ورزش و جوانان این شهرستان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

 وی ادامه داد: یکی از گلایه های ما از دولت این است که این شهرستان متناسب با نام شهرستان امکانات، نیرو و تجهیزات ندارد و ادارات این شهرستان نیروی کافی ندارند و متأسفانه یک اداره تنها با یک نیرو مدیریت می شود.

حجت الاسلام جلالی عدم ثبات مدیریت در کشور را مانع پیشرفت و اجراشدن برنامه ها دانست و افزود: برنامه محوربودن جای خود را به فردمحور بودن داده است و زمانی که با یک مدیر در خصوص یک مسأله برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی شهرستان انار باید به سطح استاندارد برسد

امکانات ورزشی شهرستان انار باید به سطح استاندارد برسد