مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 20:072022-06-06اجتماعي

اجرای طرح های عمرانی در بیش از 40 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان میزبان 225 بقعه متبرکه است، گفت: در بیش از 40 بقعه متبرکه کارهای عمرانی در حال انجام است.

- حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اینکه استان میزبان 225 بقعه متبرکه است، گفت: این تعداد بقاع متبرکه در 9 شهرستان استان زیارت گاهی برای مریدان اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد، 64بقعه متبرکه در شهرستان های بویراحمد و مارگون ، 41 بقعه متبرکه در شهرستان گچساران ، 61 بقعه متبرکه در شهرستان های کهگیلویه و لنده ، 29 بقعه متبرکه در شهرستان چرام ، 35بقعه در شهرستان باشت ، 15بقعه در شهرستان بهمیی و 8 بقعه متبرکه در شهرستان دنا ثبت شده است.

وی افزود: کار عمرانی و ساخت و ساز بیش از 40 بقعه متبرکه استان در دست اجرا است که در این زمینه می توان به بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها در روستای کره شهرستان دنا ، بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها در شهرستان گچساران ، بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام در شهرستان کهگیلویه ، بقعه متبرکه امامزاده سید محمد علیه السلام شهر سی سخت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های عمرانی در بیش از 40 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح های عمرانی در بیش از 40 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد