مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-06سياسي

سمنان رتبه سوم کشوری در حوزه تعهدات اشتغال را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان اظهار کرد: ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته، نیاز است تا تلاش ها در راستای ارتقای جایگاه استان در زمینه تعهدات اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر در راستای جلب رضایت مردم، افزایش یابد.

وی گفت: بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال، در زمینه تعهدات اشتغال، استان سمنان رتبه سوم کشوری را کسب کرده که امری ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: فرمانداران جلسات کارگروه اشتغال را در شهرستان ها به طور مستمر برگزار و گزارش عملکرد را به دبیرخانه ارسال کنند.

هاشمی افزود: مؤلفه اصلی تولید و حوزه دانش بنیان، اشتغال است که در شعار سال نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید به آن به طور ویژه توجه داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایجاد اشتغال به عنوان یک تکلیف برابر مردم، امری مهم است که باید به طور جدی در این استان پیگیری شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: تعهدات اشتغال ایجادشده برای استان سمنان و دستگاه های اجرایی باید با روحیه جهادی و کار شبانه روزی از سقف تعیین شده نیز بالاتر رود.

هاشمی عنوان کرد: در راستای حفظ وضع موجود و اشتغال در حوزه دامداری ها و طیور استان سمنان، تاکنون بالغ بر 50 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان رتبه سوم کشوری در حوزه تعهدات اشتغال را کسب کرد

سمنان رتبه سوم کشوری در حوزه تعهدات اشتغال را کسب کرد