مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-06بين الملل

تهدید موشکی رییس سازمان فضایی روسیه پس از جلوگیری از پرواز لاوروف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه سه کشور بلغارستان، مقدونیه و مونته نگرو اجازه استفاده هواپیمای حامل وزیر خارجه روسیه از حریم هوایی این کشور را ندادند، - رییس سازمان فضایی روسیه در واکنش به اقدام سه کشور عضو ناتو در جلوگیری از پرواز وزیر خارجه روسیه این سه کشور را تهدید موشکی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه سه کشور بلغارستان، مقدونیه و مونته نگرو اجازه استفاده هواپیمای حامل وزیر خارجه روسیه از حریم هوایی این کشور را ندادند، رییس سازمان فضایی روسیه تهدید هایی درباره پرتاب موشک ابرفراصوت سارمات-2 ملقب به شیطان علیه این کشور های عضو ناتو صادر کرد.

دیمیتری روگوزین رییس آژانس فضایی روسیه گفت در حالی که بلغارستان، رومانی و مونته نگرو می توانند هواپیمای لاوروف را متوقف کنند قادر نخواهند بود موشک 208 تنی با سرعت 15880 مایل در ساعت سارمات را متوقف کنند.

او در توییتی نوشت: آیا می دانید چه چیزی در مورد سارمات خوب است؟ از ترسو های بلغاری، رومانیایی های کینه توز و مونته نگرویی که به تاریخ مشترک ما خیانت کردند، مجوز پرواز نمی خواهد.

رییس آژانس فضایی روسیه در ادامه سوئد را نیز تهدید مشابه ای کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید موشکی رییس سازمان فضایی روسیه پس از جلوگیری از پرواز لاوروف

تهدید موشکی رییس سازمان فضایی روسیه پس از جلوگیری از پرواز لاوروف