مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-06اجتماعي

افزایش گردشگری بی ضابطه دغدغه مهم محیط زیست/ صعود 4 هزار گردشگر به دماوند


رییس اداره حفاظت از محیط زیست آمل با اشاره به اینکه افزایش گردشگری بی ضابطه از مهم ترین دغدغه ها است، گفت: صعود 4 هزار گردشگر به قله دماوند در تعطیلات بسیار نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، وحید رضاییان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته حفاظت از محیط زیست با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه زیست محیطی، اظهار کرد: 80 درصد تخلفات از عدم آگاهی است هر چند از سال های قبل تاکنون در زمینه آموزش توانستیم گام های خوبی در مقاطع مختلف مدارس برداریم زیرا معتقدیم باید همه فرهنگ سازی ها و آموزش ها از رده سنی پایین آغاز شده و به دیگر نسل های جامعه گسترش داده شود.

وی با اعلام نقش مهم مردم، دوستداران طبیعت و انجمن های مردم نهاد برای حفاظت از طبیعت و محیط زیست،گفت: در زمینه حفاظت و جلوگیری از شکار مرال ها و گوزن ها در این شهرستان فعالیت خوبی انجام شده است و هم اکنون جمعیت مرال ها بیش از 70 رأس بوده و حتی در حال افزایش است.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست آمل با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های محیط زیست گردشگری بی ضابطه و بدون قانون است، تصریح کرد: زیرساخت ها برای گردشگری در مناطقی همانند قله دماوند، مناطق چلاو و بلیران مهیا نیست و بعد تعطیلات تنها چیز باقیمانده از گردشگران زباله است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گردشگری بی ضابطه دغدغه مهم محیط زیست/ صعود 4 هزار گردشگر به دماوند

افزایش گردشگری بی ضابطه دغدغه مهم محیط زیست/ صعود 4 هزار گردشگر به دماوند