مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 21:072022-06-06ورزشي

اهدای مدال جوانمردی و پهلوانی کشور به قاضی فداکار کرمانی


مدال جوانمردی و پهلوانی کشور به همراه سپاسنامه معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور به قاضی مسعود توکلی زاده اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان و پیشکسوتان و پهلوانان هیات زورخانه ای و پهلوانی، مدال جوانمردی و پهلوانی کشور به همراه سپاسنامه معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور به قاضی مسعود توکلی زاده اهدا شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه قاضی توکلی زاده الگوی بسیار خوبی را به جامعه قضایی کشور ارائه کردند، تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان علیه جامعه قضایی و قضات کشور سم پاشی کرده و ناجوانمردانه به این قشر خدوم تاخت و تاز می کنند، اقدام قاضی فداکار کرمانی، تلاش ها و خیرخواهی قضات را به خوبی نشان داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: اقدام قاضی توکلی زاده که با روحیه پهلوانی، جهاد و ایثار برای نجات جان یک متهم جان خود را به خطر انداخت و در این مسیر آسیب بدنی جدی به وی وارد شد، مایه افتخار است.

وی اظهارداشت: پهلوانی در هر عرصه ای محقق می شود و بسیار خرسند هستیم که با اقدام قاضی توکلی زاده، این فرهنگ در دستگاه قضایی نیز به خوبی جلوه گر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال جوانمردی و پهلوانی کشور به قاضی فداکار کرمانی

اهدای مدال جوانمردی و پهلوانی کشور به قاضی فداکار کرمانی