مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 21:522022-06-06سياسي

ایران توانایی رهگیری همزمان 500 هدف هوایی دشمن را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ ناصر آراسته مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی عصر امروز در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه آثار و اسناد 15 خرداد شهرستان ورامین که در حسینیه بنی فاطمه (س) این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد برگزار شد، - مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا 500 هدف هوایی دشمن را می توانیم همزمان رهگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ ناصر آراسته مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی عصر امروز در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه آثار و اسناد 15 خرداد شهرستان ورامین که در حسینیه بنی فاطمه (س) این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد برگزار شد، اظهار کرد: شهدای 15 خرداد ورامین، شهدای سلحشور، ولایی و فهیم این سرزمین محسوب می شوند.

وی گفت: خشم مقدسی که در راه اسلام در دل مردم دشت ورامین بود، متاثر از ایمان و اعتقاد قلبی آن ها بود و هنوز حق این شهدا ادا نشده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی بیان کرد: شهدای 15 خرداد مظلومانه به شهادت رسیدند، اما درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و در سال 1357 نهضت اسلامی به ثمر نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران توانایی رهگیری همزمان 500 هدف هوایی دشمن را دارد

ایران توانایی رهگیری همزمان 500 هدف هوایی دشمن را دارد