مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 22:072022-06-06ورزشي

تفاهم نامه فدراسیون کشتی و شرکت دخانیات ایران امضاء شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در ابتدای این جلسه با تبریک دهه کرامت گفت: - مراسم امضاء تفاهم نامه فدراسیون کشتی و شرکت دخانیات ایران بعد از ظهر امروز در محل سالن جلسات شرکت دخانیات ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در ابتدای این جلسه با تبریک دهه کرامت گفت: من هم در باشگاه دخانیات تمرین کرده ام و معتقدم که این باشگاه یکی از اثرگذارترین باشگاه های کشتی در کشور بود.

وی ادامه داد: کشتی گیران بزرگی مانند احمد رضایی، محمدرضا توپچی، پژمان درستکار و .

جزء دستاوردهای این باشگاه در دهه های پیشین محسوب می شوند و کلا این باشگاه قدمت زیادی در کشتی دارد و کشتی گیران بزرگی نیز در سال های دور در این باشگاه به تمرین می پرداختند.

دبیر تصریح کرد: کاری که مدیریت دخانیات کرد بسیار بزرگ است و من ایشان را از مدیران باوجود می دانم که بدون هیچ چشمداشتی امکانات ورزشی این شرکت را در اختیار فدراسیون قرار داد و قول می دهم که اگر چند سال این امکانات در دست فدراسیون کشتی باشد و طبق برنامه ریزی ما کار ادامه داشته باشد، شاهد شکوفایی استعدادهای زیادی در سالن های دخانیات خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه فدراسیون کشتی و شرکت دخانیات ایران امضاء شد

تفاهم نامه فدراسیون کشتی و شرکت دخانیات ایران امضاء شد